Categories

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák az Euroko spol. s r.o., mint szolgáltató (a továbbiakban: Eladó) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. 

Weboldal üzemeltető:

  • Név: Euroko Solutions Kft.
  • Székhelye: 3661 Ózd Csépány út 247.
  • Adószám: 14828926-2-05
  • Cégjegyzékszám: 05 09 017975

Eladó adatai: 

  • Név: Euroko spol. s r.o.
  • Székhelye: 079 01 Veľké Kapušany, Hlavná 116, Szlovákia
  • Adószám: SK2021998286
  • Cégjegyzékszám: 36 591 688
  • Telefon: +36 (70) 622 1732
  • E-mail: info@euroko24.hu

Az ÁSZF tartalmazza a www.euroko24.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybe vevő (továbbiakban: Vásárló) általi használatának feltételeit. A www.euroko24.hu webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a www.euroko24.hu webáruház használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért!

A webáruházban leadott megrendelés esetén Ön a Euroko spol. s r.o. vásárlója lesz.

A szerződés nyelve magyar. A Vásárló és az Eladó közötti elektronikus úton kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, Eladó azokat nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. 

A szerződés tárgya az Euroko spol. s r.o. által a www.euroko24.hu webáruház néven üzemeltetett internetes áruházában található valamennyi árucikk. A webáruház azonosító karszalagokat, promóciós termékeket, ajándéktárgyakat valamit ezen termékekhez kapcsolódó kiegészítő termékeket forgalmaz. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon a termékleírásokból tudhatja meg. Az egyes termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.

VÁSÁRLÁS MENETE

Regisztráció

A Honlapon történő böngészés nem regisztrációhoz kötött a vásárlás viszont csak regisztrációval lehetséges. Rendelést csak regisztrált ügyfelek tudnak leadni. A Vásárló regisztrálni a Honlap felületén megtalálható „Regisztráció” menüpontra kattintást követően tud. Regisztráció során Vásárlónak nevét, e-mail címét és jelszavát kell megadnia. A regisztráció Google-lel és Facebook fiókkal is megvalósítható. A regisztrációt követően a megrendelési folyamat során tud majd a Vásárló egyéb adatokat (szállítási, számlázási cím) megadni. A regisztráció írásban, az online felületen történik és feltétele, hogy a felhasználó a jelen szerződési feltételeket elfogadja, és annak rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismerje el. A weboldalon keresztül történő sikeres regisztráció automatikus e-mail üzenetben visszaigazolásra kerül. 

Az Euroko spol. s r.o. jogosult visszautasítani bármely regisztrációs igényt, amennyiben a felhasználó valótlan vagy hiányos adatokat ad meg a regisztrációs űrlapon, vagy az adatokból, illetve a körülményekből arra következtethet, hogy a regisztráció célja nem a weboldal rendeltetésszerű használata. Az Euroko Spol. s r.o. jogosult továbbá a regisztrációt törölni, amennyiben a weboldal használata (böngészés, illetve vásárlás esetén) a felhasználó, vásárló részéről visszaélést, jogellenes magatartást vagy cselekményt észlel.A regisztráció törlését felhasználó bármikor írásban, a info@euroko24.hu címre küldött e-mail útján kérheti, adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből, ez azonban nem vonatkozik a már korábban leadott rendelésekhez kapcsolódó.

Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

Rendelési folyamat

  1. Termék kiválasztása / kosárba helyezése

A honlapon megrendelhető termékek különböző kategóriákban szerepelnek a menüsorban. A megfelelő kategória kiválasztását követően megjelennek az egyes kategóriába tartozó termékek, melyekről a vásárló részletesebb leírást és bővebb információt talál. A webáruházban található termékek egyéni testre szabás (logó/szöveg/kép) nélkül vagy feliratozással, nyomtatással, is rendelhetőek. Egyedi felirattal ellátott termékek esetén kérjük vegye figyelembe a megrendeléstől való elállásra vonatkozó rendelkezéseket! A termékeknél szereplő opciók kiválasztásával a vásárló testre szabhatja az adott terméket, megadhatja a darabszámot és bizonyos termékeknél az alap és felirat színt, illetve lehetőség van grafikai anyag feltöltésére, megjegyzés megadására. A kosár gombra kattintva a termék a virtuális kosárba kerül. A kosár tartalma jelzi a vevő mely termékeket választotta ki, milyen egységáron. A kosár tartalomnál lehetőség van a terméket megrendelésére, a kosár kiürítésére és a vásárlás folytatására.

Egyes termékek nem rendelhetők a webáruházon keresztül, ezekre a termékekre vásárló ajánlatot kérhet az info@euroko24.hu e-mail címen. Az ajánlatkérésekre e-mailben küldünk írásos ajánlatot a megadott egyedi igényeknek megfelelően, ezért az ajánlatkérésnél kérjük a lehető legrészletesebben adja meg igényeit.

  1. Szállítási és számlázási címek megadása

A pénztár felületén lehetőség van a vásárlás befejezésére illetve a szállítási, számlázási címek megadására, korábban megadott cím kiválasztására, módosítására. Vásárló megadhat azonos szállítási és számlázási címet, de eltérő címek megadására is van lehetőség. Fontos azonban, hogy vásárló olyan szállítási címet adjon meg ahol a kiszállítási napon tartózkodni fog. Mobiltelefonszám megadása kötelező, annak érdekében, hogy a kiszállítás során a futár fel tudja venni a kapcsolatot a vásárlóval. A futárszolgálatok munkaidőben kézbesítik csomagokat, így kérjünk ennek figyelembevételével adják meg a szállítással kapcsolatos adatokat. Mivel a csomagok kiszállítását külsős cég végzi időpontra történő kiszállítást nem tudunk garantálni. Feliratozás/testre szabás nélküli termékek esetén a 12:00-ig beérkezett rendelések aznapi feladással kerülnek kiküldésre, míg az ezt követően beérkezett rendelések a másnapi feladással kerülnek kiküldésre.

A rendelés során megadott számlázási címmel kerül kiállításra a számla, melyet elektronikus úton küldünk a megrendelésnél megadott e-mail címre. Lehetőség van magán és jogi személyként történő vásárlásra is. Magán személyként történő vásárlás esetén áfá-s számla kerül kiállításra. Érvényes EU-s adószámmal rendelkező jogi személyek esetén 0%-os áfával történik a számla kiállítása.

Kérjük, fokozottan ellenőrizzék a rendelés során megadott számlázási és szállítási adatok helyességét, mert a számla kibocsátása után, utólagos módosításra nincs lehetőség!

  1. Szállítás mód kiválasztása

Személyes átvétel nyíregyházi irodánkban lehetséges (4400, Nyíregyháza, Szegfű utca 58/B.)

- Feliratozás nélküli termékek esetén a rendelést követően ügyfélszolgálatos kollégák felveszik a kapcsolatot a vásárlóval az átvétel pontos idejének egyeztetése céljából.

- Feliratozott termék esetén e-mailben értesítjük a vásárlót a megrendelés elkészültéről és az átvétel időpontjáról.

Személyes átvétel esetén szállítási költség nem kerül felszámításra. Személyes átvétel esetén előre fizetés szükséges. Átvétel során nincs lehetőség fizetésre. 

Magyarország területére a csomagok kézbesítését a GLS futárszolgálat végzi.  A szállítási, átvételi mód kiválasztásánál az aktuális szállítási költségek feltüntetésre kerülnek. Kérjük vegye figyelembe, hogy a kiszállítás 1-2 munkanapot vesz igénybe a postázást követően. A szállítási idő a szállító partner által nem garantált. A csomag elküldése után felmerülő problémákért cégünk semmilyen felelősséget nem vállal, mert arra semmilyen további ráhatásunk nincs, hiszen a szállítást harmadik fél végzi.

  1. Fizetési mód kiválasztása

Vásárló különböző fizetési módok közül választhatja ki az általa leginkább preferáltat. 

Banki átutalás – a rendelés ellenértékének kifizetése előre fizetéssel. A rendelt termékek legyártását az összeg beérkezését követően tudjuk megkezdeni.

PayPal – PayPal fizetési mód választása esetén a weboldal automatikusan átnavigálja a vásárlót a PayPal biztonságos fizetési oldalára.

Online kártyás fizetés – Bankkártyás fizetési mód választása esetén a weboldal automatikusan átnavigálja a vásárlót a kártyatípusnak megfelelő fizetési oldalára.

Utánvét – futárszolgálattal történő kiszállítás esetén választható fizetési mód nem feliratozott termékek esetén. Ebben az esetben a vásárló a csomag ellenértéket a futárnak fizeti a csomag átvételekor készpénzben.

       5. Megerősítés

A rendelés véglegesítése előtt áttekintheti a rendeléshez kapcsolódó összes részletet, adatot. A rendelés leadása gombra kattintva a rendelés bekerül az Euroko spol. s r.o. rendszerébe. A sikeres rendelésről a vevő automatikus email üzenetben is értesül, melyet a regisztráció során megadott email címre küldünk el.

Felirat/ testre szabás nélküli termékek rendelése:

Terméktípus és egyéb jellemzők kiválasztása (szín, mennyiség), kosárba helyezés, majd a rendelés lépéseinek követésével a rendelés véglegesítése.

Feliratozott, egyedi igények alapján készült termék rendelés:

Terméktípus kiválasztását követően lehetőség van a kért grafika, logó, dizájn feltöltésére, megjegyzés megadására. Amennyiben vásárló nem tölt fel grafikát/logót a megrendelés során a megrendelés véglegesítését követően e-mailben, az info@euroko24.hu címre küldheti át elképzelését.  A honlapon az alapszín(ek), feliratok, darabszám megadását követően a termék kosárba helyezésével, majd a rendelés lépéseinek követésével tudja a rendelés véglegesíteni. 

Feliratozott, testre szabott rendelésnél minden esetben grafikai látványtervet küldünk. A gyártás megkezdéséhez szükséges a grafikai látványterv írásban történő elfogadása. Ennek hiányában nem kezdjük meg a gyártást és kérjük vegye figyelembe, hogy reklamációt sem áll módunkban elfogadni az elfogadás hiányából vagy a késedelmes elfogadásból eredő késésekre. 

Egyedi felirattal ellátott termékek rendelése plusz költséggel jár. A feliratozás költsége több tényezőtől függ (pl.: termék típus, feliratozási mód stb.). A kosárba helyezést követően pontosan megjelenítésre kerülnek a testre szabás költségei (pl. klísé költség, feliratozás plusz költsége). A feliratozás, testre szabás költségeiről ügyfélszolgálatunk is készséggel pontos felvilágosítást nyújt a +36 (70) 622 1732-as telefonszámon vagy info@euroko24.hu e-mial címre elküldött érdeklődésre válaszolva.

ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Eladó részére való elküldéséig a Honlapon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból az „X” gombra kattintva, „Vissza” gomb használata korábban megadott adatok módosítása érdekében) lehetséges. Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).

ÁRUCIKK CSERÉJE

Abban az esetben, ha az áru hibás, vagy bizonyíthatóan sérült, díjmentesen kicseréljük. Amennyiben átvételkor a csomag kívülről sérült, kérjük a futár jelenlétében ellenőrizze a csomag tartalmát. A futár a helyszínen kitölti a kárjegyzőkönyvet. Ennek hiányában sajnos nem bizonyítható, hogy a csomag a kézbesítés során sérült.

A sérült vagy eltűnt szállítmánnyal kapcsolatos kárbejelentést, kérjük a lehető leghamarabb jelezze, mivel azt a kézbesítési dátumától számított 72 órán belül kell írásban megtenni a futárcég felé. A 72 órás határidő elmulasztása a kárigényt semmissé teszi.

ELÁLLÁSI JOG – AZ ELÁLÁSI JOG ÉRVÉNYESÍTÉSE

Az elállási jog kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén a terméknek az átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

A Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő az Eladó, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak. Tekintettel arra, hogy a termékek a vásárló által megadott adatok alapján egyedi szöveg nyomtatásával készül, tehát a Fogyasztó utasítása alapján személyre szabottan készül, egyedi termék, emiatt a vásárló a nyomtatást követően nem jogosult elállási jogának gyakorlására. Mindaddig, amíg a termék gyártása – feliratozása - nem kezdődik meg, a vásárló jogosult a megrendelésétől elállni. Elállás esetén a vásárló az alábbi jogok illetik és kötelezettségek terhelik az elállással összefüggésben.

Fogyasztó köteles elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát írásban eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF-ben feltüntetett elérhetőségek igénybevételével az Eladó részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát az Eladó részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a jelen ÁSZF-ben meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Eladó e-mailben visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi az Eladónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailbentörténő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe az Eladó a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma. A nyilatkozatot a fentiekben meghatározott elérhetőségeken keresztül tudja a Vásárló előterjeszteni.

Termék visszaküldése az Eladó részére

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Eladónak indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagot Eladónak nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

A terméket minden esetben az Euroko spol. s r.o., 079 01 Veľké Kapušany, Hlavná 116., Szlovákia, címre küldje vissza.

Vételár visszatérítése

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Eladó visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.  Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz az Eladó, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Fogyasztó felelőssége

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Eladó tehát követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését. 

SZAVATOSSÁG

Kellékszavatosság

Vásárló az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Vásárló kötelessége, hogy az észlelt hibát annak felfedezése után azonnal, de nem később, mint kettő hónapon belül jelezze Eladó felé. Vásárlónak igazolnia kell, hogy a terméket az Eladótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Eladó akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben az Eladó bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. 

Termékszavatosság

Termékszavatossági igényként vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik az eladó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát eladó felé jelezni a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül. közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. Eladó akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. Eladónak elegendő egy okot bizonyítania.

Szavatossági igényeit a vásárló az alábbi elérhetőségeken keresztül érvényesítheti:

Név: Euroko Spol. s r.o.

Cím: 079 01 Veľké Kapušany, Hlavná 116., Szlovákia

E-mail: info@euroko24.hu 

TULAJDONJOG FENNTARTÁSA

A vételár teljes kifizetéséig Eladó tulajdonában marad a termék. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a vásárló birtokába kerül, felelősséggel tartozik az Eladó irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.

Jelen Általános Szerződési Feltételek 2021. 05. 01. napján lépnek hatályba.

Kosaram

Az Ön kosara üres.