×

Regisztráció

Név

Belépési adatok

vagy Bejelentkezés

Keresztnév szükséges!
Vezetéknév szükséges!
A keresztnév név nem érvényes!
A vezetéknév nem érvényes!
Ez nem egy E-mail cím!
E-mail cím szükséges!
Ez az E-mail már regisztálva van!
Jelszó szükséges!
Adjon meg érvényes jelszót!
Kérjük írjon be 6 vagy több karaktert!
Kérjük írjon be 16 vagy kevesebb karaktert!
A jelszavak nem egyeznek!
Általános szerződési feltételek szükségesek!
E-mail vagy jelszó hibás!

Gyakran Ismétlődő Kérdések

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1. Megújult az euroko24.hu webáruház!

Köszöntjük a megújult  euroko24.hu webáruházban!

Ha már régebben is vásárolt nálunk akkor biztosan észrevette, hogy webáruházunk kezelő felülete a lehető legegyszerűbb és legátláthatóbb módon lett kialakítva, mely véleményünk szerint a kényelmes vásárlás egyik legfontosabb alapfeltétele. Mindig is tudatosan igyekeztünk elkerülni azt a manapság megszokottá vált trendet, hogy csak a változtatás kedvéért módosítsuk az oldal kezelő felületét, melyet teljes mértékben a vásárlóink, vagyis a megrendelőink igényeihez szabtunk.

Most azonban már szükségessé vált egy nagyobb átalakítás, mivel sok látható és még több nem látható funkciót modernizálni kellett és a legújabb követelmények szerint módosítani. Ezt a változtatást igyekeztünk a legjobb tudásunk szerint úgy véghezvinni, hogy az új weboldalunk is hasonlóan átlátható, könnyedén használható és gyors legyen. Az átalakítás jó része a korábban kapott visszajelzések figyelembe vételével és a hosszú évek során szerzett saját tapasztalatok egyesítésével történt.

Reméljük, hogy új webáruházunk elnyeri a tetszését és továbbra is elégedett vásárlóink között tudhatjuk majd Önt. Természetesen új vásárlóinkat is nagy szeretettel köszöntjük, hiszen az ő véleményük is éppoly fontos a számunkra!

Szeretné megosztani tapasztalatait és véleményét az új oldalunkkal kapcsolatban, vagy csak kérdése lenne hozzánk, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!

2. Mi az a minimum megrendelés, ami fölött rendelést lehet leadni?

Az árucikkeknél mindig fel van tüntetve a minimum rendelési egység a KOSÁRBA felirat előtti kis négyzetben és ennél kevesebbet nem enged beírni a rendszer.

3. Milyen formátumban kell leadni a grafikai anyagot?

Minden esetben vektoros formátumú grafika (ai, pdf, eps) szükséges vagy minimum 300 dpi felbontású átlátszó hátterű kép.

Ezen tervet a termék kiválasztása során lehet csatoltan elküldeni a számunkra.

4. Mi a feliratozás nélküli termékek gyártási ideje?

Az alábbi termékek a raktárról azonnal elérhetőek:

• egyszínű TYVEK karszalagok,
• előre megnyomott (mintás) TYVEK karszalagok,
• megszemélyesítés nélküli VINYL karszalagok,
• egyszínű megszemélyesítés nélküli textil karszalagok (szatén és bordázott),
• termál és lézer karszalagok (termál nyomtatóval együtt),
• megszemélyesítés nélküli reflex karpántok,
• cipőfűző nyakbaakasztók,
• kártytatartók,
• kiegészítők (karabínerek, zárógyűrűk, fogók),
• szilikon karpántok. 

5. Mi a feliratozott (megszemélyesített) termékek standard gyártási ideje?

• TYVEK karszalagok: 2-3 munkanap
• VINYL karszalagok : 2-3 munkanap
• Textil szublimált karszalagok (szatén és bordázott): 3-5 munkanap
• Textil szövött karszalagok: 10-15 munkanap
• Reflex karpántok: 2-3 munkanap
• Nyakbaakasztók: 4-6 munkanap
• Standard szilikon karkötő: 2-3 munkanap
• Special szilikon karkötő: 10-15 munkanap
• Kulcstartók: 3-5 munkanap
 
A határidők a grafikai terv jóváhagyásától számolódnak!

Nagyobb mennyiség esetén a gyártás és a szállítás határideje hosszabb lehet, a fenti határidők minden esetben egyedi egyeztetést, visszaigazolást igényelnek!

6. Az árak tartalmazzák az áfát?

Nem. Az oldalunkon szereplő árak nem tartalmazzák az általános forgalmi adót. Érvényes EU adószámmal rendelkező ügyfeleink esetében a számla 0%-os áfával kerül kiállításra.

7. Hogyan tudok cégként Áfa mentesen vásárolni? 

Érvényes EU adószámmal rendelkező cégeknek 0% os áfa-val állítjuk ki a számlát. Kérjük, hogy a regisztrációja során kerüljön pontosan kitöltésre az adószám. 
(Country code nélkül) 
 
webshop adoszam
 
Abban az esetben ha a regisztráció során nem adta meg az adószámát akkor a számla 20%-os Áfa-val kerül kiállításra.Mindazonáltal lehetősége van a regisztráció után is érvényes adószámának pótlására a következő oldalon:
 
webshop uj cim hozzaadasa adoszam

 

8. Lehetőség van mintacsomag igénylésére?

Igen! Oldalunkon postai kiszállítás kifizetése esetén ingyenes mintacsomag kérhető.

9. Lehetőség van egyedi mintadarab legyártására?

Igen! Egyedi mintadarab legyártásához, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

10. Ha már leadtam egy rendelést, hogyan tudok hozzátenni még egy terméket a rendeléshez?

Ebben az esetben új rendelést kell leadnia és mi a gyártási időtől függően hozzáadjuk az előző rendeléséhez, így nem kell külön szállítási díjat fizetnie. Kérjük ilyen esetben vegye fel velünk a kapcsolatot, írjon nekünk, vagy hívjon fel minket, hogy informálhassuk a rendeléséről és a lehetőségekről.Kapcsolat.

11. Mikor kapom meg a webáruházban megrendelt termékeket?

A megrendelt termékek gyártását a vételár kiegyenlítését követően tudjuk csak elindítani és az előzetesen egyeztetett vagy a standard gyártási időtől függően átadni a szerződött szállító partnernek. A szállítással kapcsolatos minden információt a e-mail-ben a megrendelő részére megküldünk - csomagszám, csomagküldési link, várható kiszállítás napja -, hogy folyamatosan nyomon követhesse hol jár a küldemény. Kézbesítés csak munkanapokon vehető igénybe.

12. Van lehetőség a termék személyes átvételére?

Nincs, jelenleg csak futárszolgálat segítségével tudjuk termékeinket eljuttatni a megrendelőinkhez.

13. Milyen fizetési lehetőségeket kínál az euroko24.hu?

Megrendelőink választhatnak paypal (bankkártyás), előre banki utalásos, és utánvétes mód közül. Elfogadott bankártyák: Visa, MasterCard, American Express.

14. Mennyi a kiszállítás díja?

UPS standard szolgáltatás keretében:

• 200 euro feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.
• Amennyiben nettó 200 Euros alatti a megrendelés összege, akkor kiszállítási díjat számolunk fel. Ennek pontos összegét a megrendelés folyamán konkrétan megjelenítjük.

UPS Express Saver szolgáltatás ára egyedileg kerül meghatározásra és a rendszer automatikusan számolja a rendelés során.

15. Minden van raktáron, amit a honlapon látok?

Jelentős raktárkészlettel rendelkezünk minden termékünkből. Azon termékek esetén ahol nincs szükség megszemélyesítésre a terméket akár másnap át tudjuk adni szállításra. Egyedi mennyiség illetve megszemélyesítési kérések esetén viszont termékenként eltérő gyártási időre vállaljuk a termékek legyártását. Link 19. pont.

16. Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésről?

Elméletileg minden a honlapon leadott rendelésekor a rendszerünk egy automatikus e-mailt küld Önnek a regisztráció során megadott e-mail címre.

Előfordulhat, hogy levelezőrendszere tévesen levélszemétnek nézte a rendelést visszaigazoló üzenetet. Minden tőlünk telhetőt megteszünk ennek megakadályozására, de ezt rendkívül nehéz minden egyes esetben biztosítani, mivel nagyon sok címre küldünk visszaigazolásokat. Kérjük nézze meg az e-mail fiók Levélszemét (Spam) mappáját is. Ha a visszaigazolás ide futott be, megjelölheti a levelezőrendszerben, hogy nem levélszemétről van szó, így a további visszaigazolások már egyenesen a Bejövő mappába érkeznek.

17. Rendelés leadásakor az adataim biztonságosan vannak kezelve?

Megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kérjük vásárlóinktól, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Kijelentjük, hogy az Ön adatait bizalmasan kezeljük, azokat harmadik fél részére semmilyen körülmények között nem adjuk ki! Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.

18. Hogyan tudok értesülni az aktuális akciókról?

Amennyiben szeretne rendszeres tájékoztatást kapni legfrissebb ajánlatainkról, iratkozzon fel hírlevelünkre..

Csak nyerhet vele - és bármikor leiratkozhat.

19. További kérdéseim vannak, kihez fordulhatok?

Kapcsolatfelvétel legegyszerűbb módja a “Live Chat” alkalmazás igénybevétele, mely munkaidőben érhető el és közvetlenül kollégánk áll a rendelkezésére - a jobb alsó sarokban.

20. Milyen egyéb módon kaphatok információt?

• Facebook oldalunkon keresztül, üzenetben.
• Skype-on: karszalagcentrum (az azonosító név)
• Mobiltelefonon a +36 70 622 1732-es telefonszámon.
• Email: info@euroko24.hu

21. Milyen egyéb csatornán adhatom le a rendelésemet?

Oldalunk reszponzív, tabletten és okostelefonon keresztül is könnyedén leadhatja.

Like-olhat bennünket a Facebookon is, ahol további akciókról és újdonságokról értesülhet.

22. Árgarancia

Mit jelent az Árgarancia akciónk? Célunk a lehető legversenyképesebb árak mellett kiemelkedő minőséget biztosítani minden megkeresés esetén. Ha Ön igazolni tudja, hogy valamelyik versenytársunk kedvezőbb árat kínált ugyanazon termékre, akkor ne habozzon; vegye fel velünk a kapcsolatot és mi garantáljuk a még kedvezőbb árakat!

23. Jelszó emlékeztető

Elfelejtette jelszavát? Semmi gond! Bejelntkezésnél kérjük klikkeljen a jelszóemlékeztető linkre és a következő oldalon kérjük adja meg a regisztrációja során használt e-mail címet és a rendszer automatikusan generál Önnek egy új jelszót, amellyel azonnal hozzáférhet fiókjához.

webshop jelszóemlékeztető

 

HOGYAN...?  

1. Hogyan tudok rendelni a EUROKO24.hu webáruházban?

A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthatunk termékeket, melyek a kosárba kerülnek. Belépés, vagy regisztráció után nem szükséges a termék(ek)eket újra kiválasztani, hanem azt követően azok azonnal megrendelhetőek.

A termék kategóriák a főoldal baloldali oszlopának felső részén helyezkednek el. 

webshop kategóriák

Ezután kiválasztjuk a termék kategóriát, a termék csoportot, majd magát a terméket. 

webshop kategóriák

A kiválasztott kategóriák szerint megjelent termékekre kattintva,  a lap alján megjelenik az adott termék bővebb leírása. Itt tájékozódhat az árról, a megrendelt mennyiség függvényében. A megrendelés első lépése: válassza ki tehát a terméket, illetve az ahhoz tartozó jellemzőket (nyomtatási mód, anyagszélesség, alapanyagtípusa), majd a kiegészítőket (karabiner, kulcskarika). Ne feledkezzen meg megjelölni a mennyiséget. Kérjük ügyeljen a termékeknél szereplő legkisebb darabszámok figyelembe vételére.

Ahhoz, hogy megrendelhelje a megvásárolni kívánt terméket, kosárba kell tennie. Az adott termék címe mellett látható "Kosárba»" gombra való kattintással a kiválasztott termék az Ön kosarába kerül. 

webshop kosár

Kosara tartalmát a Kosár rajzra kattintva, a fejléc alatti lenyíló ablakban tekintheti meg. 

webshop kosár tartalma

A kosarában lévő terméket a "TÖRLÉS" gombra kattintva a megrendelő bármikor kiveheti a kosárából. 

webshop kosár, delete, törlés

Bejelentkezés után a kiválasztott termékek mindaddig a kosárban maradnak, amíg nem kerül megvásárlásra, vagy törlésre.

Bármikor módosítható a kosárban lévő termékek mennyisége, illetve szerkeszthető a tétel (változtathat például a mennyiségen, a nyakpánt szélességén, vagy a karszalag alapanyagán). Amennyiben modósítani szeretne, akkor kattintson a ,,SZERKESZT" gombra. A modósításokat a Bevásárló kosár frissítése gombbal tudja elmenteni.

webshop kosár, update, szerkesztés

A Kosár ablak alsó sorában tekinthető meg a módosítás után a fizetendő végösszeget.

2. Mi a rendelés menete?

Bejelentkezés a webáruházba vagy új fiók létrehozása

Amennyiben Ön regisztrált vásárló, akkor a regisztrált ügyfél lehetőség kiválasztásával, a regisztrálás során megadott azonosító és jelszó segítségével, beléphet és kezdheti a vásárlást. Amennyiben Ön még nem regisztrált vásárló, úgy az "Regisztráció" feliratra kattintva, az űrlap kitöltésével elvégezhető a regisztráció.

 webshop regiztráció

A regisztráció gyors, könnyű, és számos előnye van:

• Követheti rendelései állapotát.
• Követheti csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
• Letöltheti és kinyomtathatja számláit.
• Értékelheti a megvásárolt termékeket.
• Rendszerünkön belül elérheti ügyfélszolgálatunkat.
• Egyszerűbb lesz később a rendelések leadása.

Számlázási és szállítási cím

Ennél a pontnál kell megadnunk a számlázási és szállítási adatokat. A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

webshop szállítás és számlázás

A regisztráció során kérjük figyeljen arra, hogy az adatok megadásánál ne legyen elgépelés. Ha a szállítási/számlázási adatok (név, cím, telefonszám stb.) hibásak, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat, ezért kiemelten fontos az adatok helyes és pontos megadása. A  megrendelő által elsődlegesen használt e‑mail cím megadása rendkivül fontos, mert vásárlás esetén e‑mailben küldjük a rendeléssel kapcsolatos értesítéseket/információkat.

Szállítási mód

Termékeinket kizárólag futárszolgálaton keresztül juttatjuk el a megrendelőinkhez. Személyes átvételre nincs lehetőség.

Szerződött futárszolgálati partnerünk:

Slovak Parcel Service S.R.O.
Authorised Service Contractor for UPS
Senecka cesta 1
900 28 Ivanka pri Dunaji
Slovakia
Tel.: + 421-2-16877
Fax: + 421-2-48-707-117
E-mail ecs@sps-sro.sk

Két különböző szolgáltatás keretében is tudjuk a termékeket kiszállítani:

  • UPS Standard

  • UPS Express saver (garantált szállítási határidővel)

Fizetési módok

Megrendelőink választhatnak, hogy banki előreutalással, Paypallal (Paypal Express Checkout), bankkártyával (Paypal Website Payments Standard), vagy utánvéttel szeretnének fizetni.

webshop fizetési oldal

Elfogadott bankártyák Visa, MasterCard, American Express.

Banki átutalás esetén, kérjük az alábbi banki adatokat használja:

Eventid, Kft.
IBAN: SK73 8330 0000 0025 0113 5631
SWIFT/BIC: FIOZSKBAXXX

Kérjük megjegyzés rovatban a rendelésszámot feltüntetni!

Rendelés feladása

Ellenőrizze, hogy adatait jól adta-e meg, minden megrendelni kívánt termék szerepel-e az adatlapon. Ha bármilyen hibát észlel, még mindig visszaléphet megrendelése módosításához. Ha megrendelését rendben találja, az oldal alján található gombra kattintva véglegesítheti azt. Megrendeléséről rendszerünk automatikus visszaigazolást küld. Ezután az adatok módosítására már nincs lehetőség.

webshop rendelés feladás

Sikeres rendelés!

3. Mi történik a sikeres rendelést követően?

Kollégáink hamarosan (lehetőség szerint még aznap de legkésőbb a következő munkanap) felveszik Önnel a kapcsolatot, hogy a megrendelés részleteit megbeszéljék, illetve ha kérdés van a megrendelt termékkel kapcsolatban, akkor arra teljes körűen válaszoljanak.

A weboldalon vagy e-mailben leadott egyedi grafikával ellátott megrendelések esetében, munkatársaink minden esetben látványtervet küldenek.

A termékek csak abban az esetben kerülnek be a gyártási sorba, amennyiben írásos visszaigazolást kapunk a terv és a gyártási határidő elfogadásáról.

4. Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?

Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztatót küldünk e‑mailben.

  • Amikor megkaptuk a rendelést.
  • Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
  • Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
  • ... és minden egyéb, változást jelentő helyzetben

 

Kosaram

Az Ön kosara üres.