0

×

Regisztráció

Név

Belépési adatok

vagy Bejelentkezés

Keresztnév szükséges!
Vezetéknév szükséges!
A keresztnév név nem érvényes!
A vezetéknév nem érvényes!
Ez nem egy E-mail cím!
E-mail cím szükséges!
Ez az E-mail már regisztálva van!
Jelszó szükséges!
Adjon meg érvényes jelszót!
Kérjük írjon be 6 vagy több karaktert!
Kérjük írjon be 16 vagy kevesebb karaktert!
A jelszavak nem egyeznek!
Általános szerződési feltételek szükségesek!
E-mail vagy jelszó hibás!

Gyakran Ismétlődő Kérdések

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1. Mi az euroko.eu webáruház?

Köszöntjük a megújult  euroko.eu webáruházban!

Ha már régebben is vásárolt nálunk akkor biztosan észrevette, hogy webáruházunk kezelő felülete a lehető legegyszerűbb és legátláthatóbb módon lett kialakítva, mely véleményünk szerint a kényelmes vásárlás egyik legfontosabb alapfeltétele. Mindig is tudatosan igyekeztünk elkerülni azt a manapság megszokottá vált trendet, hogy csak a változtatás kedvéért módosítsuk az oldal kezelő felületét, melyet teljes mértékben a vásárlóink, vagyis a Ti igényeitekhez szabtunk.

Most azonban már szükségessé vált egy nagyobb átalakítás, mivel sok látható és még több nem látható funkciót modernizálni kellett és a legújabb követelmények szerint módosítani. Ezt a változtatást igyekeztünk a legjobb tudásunk szerint úgy véghezvinni, hogy az új weboldalunk is hasonlóan átlátható, könnyedén használható és gyors legyen. Ezen átalakítás jó része a tőletek korábban kapott visszajelzések figyelembe vételével és a hosszú évek során szerzett saját tapasztalatok egyesítésével történt.

Reméljük, hogy új webáruházunk elnyeri a tetszését és továbbra is elégedett vásárlóink között tudhatjuk majd Önt. Természetesen új vásárlóinkat is nagy szeretettel köszöntjük, hiszen az ő véleményük is éppoly fontos a számunkra!

Szeretné megosztani tapasztalatait és véleményét az új oldalunkkal kapcsolatban, vagy csak kérdése lenne hozzánk, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!

2. Mi az a minimum megrendelés, ami fölött rendelést lehet leadni?

Az árucikkeknél mindig fel van tüntetve a minimum rendelési egység a KOSÁRBA felirat előtti kis négyzetben és ennél kevesebbet nem enged beírni a rendszer.

3. Milyen formátumban kell leadni a grafikai anyagot?

Minden esetben vektoros formátumú grafika (ai, pdf, eps) szükséges vagy minimum 300 dpi felbontású átlátszó hátterű kép.

Ezen tervet a termék kiválasztása során lehet csatoltan elküldeni a számunkra.

- Képet betenni -

4. Mi a feliratozás nélküli termékek gyártási ideje?

Az alábbi termékek a raktárról azonnal elérhetőek:

• egy színű megszemélyesítés nélküli TYVEK karszalagok
• előre megnyomott (mintás) TYVEK karszalagok
• megszemélyesítés nélküli VINYL karszalagok
• egyszínű megszemélyesítés nélküli textil karszalagok (szatén és bordázott)
• termál és lézer karszalagok (termál nyomtatóval együtt)
• megszemélyesítés nélküli reflex karpántok
• cipőfűző nyakbaakasztók
• kártytartók
• kiegészítők (karabínerek, zárógyűrűk, fogók)
• szilikon karpántok.  

5. Mi a feliratozott (megszemélyesített) termékek standard gyártási ideje?

• TYVEK karszalagok: 2-3 munkanap
• VINYL karszalagok : 2-3 munkanap
• Textil szublimált karszalagok (szatén és bordázott): 3-5 munkanap
• Textil szövött karszalagok: 10-15 munkanap
• Reflex karpántok: 2-3 munkanap
• Nyakbaakasztók: 4-6 munkanap
• Standard szilikon karkötő: 2-3 munkanap
• Special szilikon karkötő: 10-15 munkanap
• Kulcstartók: 3-5 munkanap
 
A határidők a grafikai terv jóváhagyásától számolódnak!

Nagyobb mennyiség esetén a gyártás és a szállítás határideje hosszabb lehet, a fenti határidők minden esetben egyedi egyeztetést, visszaigazolást igényelnek!

6. Az árak tartalmazzák az áfát?

Nem. Az oldalunkon szereplő árak nem tartalmazzák az általános forgalmi adót. Érvényes EU adószámmal rendelkező ügyfeleink esetében a számla 0%-os áfával kerül kiállításra.

7. Hogyan tudok cégként Áfa mentesen vásárolni? 

Érvényes EU adószámmal rendelkező cégeknek 0% os áfa-val állítjuk ki a számlát. Kérjük, hogy a regisztrációja során kerüljön pontosan kitöltésre az adószám. 
(Country code nélkül) 
 
Check out/ Billing information
 
Képet be kell tenni.
 
Abban az esetben ha a regisztráció során nem adta meg az adószámát akkor a számla 20%-os Áfa-val kerül kiállításra.Mindazonáltal lehetősége van a regisztráció után is érvényes adószámának pótlására a következő oldalon:
 
Sign in/ my account/address book/add new address

 

8. Lehetőség van mintacsomag igénylésére?

Igen! Oldalunkon postai kiszállítás esetén ingyenes mintacsomag kérhető.

9. Lehetőség van egyedi mintadarab legyártására?

Igen! Egyedi mintadarab legyártásához, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.(ide link!)

10. Ha már leadtam egy rendelést, hogyan tudok hozzátenni még egy terméket a rendeléshez?

Ebben az esetben új rendelést kell leadnia és mi a gyártási időtől függően hozzáadjuk az előző rendeléséhez, így nem kell külön szállítási díjat fizetnie. Kérjük ilyen esetben vegye fel velünk a kapcsolatot, írjon nekünk, vagy hívjon fel minket, hogy informálhassuk a rendeléséről és a lehetőségekről. Link

11. Spanyol szigetekre is kiszállítják a rendelésemet

Igen, Spanyolországhoz tartozó szigetekre is lehet szállítást kérni. (pl. Kanári szigetek, stb.) A szállítási idő hosszabb időt vehet igénybe, és egyedi árak kerülhetnek meghatározásra. Ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a részleteket és a konkrét szállítási árat.

12. Mikor kapom meg a webáruházban megrendelt termékeket?

A megrendelt termékek gyártását a vételár kiegyenlítését követően tudjuk csak elindítani és az előzetesen egyeztetett vagy a standard gyártási időtől függően tudjuk átadni a szerződött szállító partnernek. A szállítással kapcsolatos minden információt az átadást követően tudjuk rendelkezésre bocsájtani (csomagszám, várható kiszállítás napja stb.) - emailben. Kézbesítés csak munkanapokon vehető igénybe.

13. Van lehetőség a termék személyes átvételére?

Nincs, jelenleg csak futárszolgálat segítségével tudjuk termékeinket eljuttatni a megrendelőinkhez.

14. Milyen fizetési lehetőségeket kínál az euroko.eu?

Megrendelőink választhatnak bankkártyás, paypal és előre banki utalásos módot. Elfogadott bankártyák: Visa, MasterCard, American Express.

Utólagos átutalást nem áll módunkban elfogadni.

15. Mennyi a kiszállítás díja?

UPS standard szolgáltatás keretében:

• 200 euro feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.
• Amennyiben nettó 200 Euros alatti a megrendelés összege, akkor kiszállítási díjat számolunk fel. Ennek pontos összegét a megrendelés folyamán konkrétan megjelenítjük.

UPS Express Saver szolgáltatás ára egyedileg kerül meghatározásra és a rendszer automatikusan számolja a rendelés során.

16. Minden van raktáron, amit a honlapon látok?

Jelentős raktárkészlettel rendelkezünk minden termékünkből. Azon termékek esetén ahol nincs szükség megszemélyesítésre a terméket akár másnap át tudjuk adni szállításra. Egyedi mennyiség illetve megszemélyesítési kérések esetén viszont termékenként eltérő gyártási időre vállaljuk a termékek legyártását. Link 19. pont.

17. Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésről?

Elméletileg minden a honlapon leadott rendelésekor a rendszerünk egy automatikus e-mailt küld Önnek.

Előfordulhat, hogy levelezőrendszere tévesen levélszemétnek nézte a rendelést visszaigazoló üzenetet. Minden tőlünk telhetőt megteszünk ennek megakadályozására, de ezt rendkívül nehéz minden egyes esetben biztosítani, mivel nagyon sokféle címre küldünk visszaigazolásokat. Kérjük nézze meg az e-mail fiók Levélszemét (Spam) mappáját is. Ha a visszaigazolás ide futott be, megjelölheti a levelezőrendszerben, hogy nem levélszemétről van szó, így a további visszaigazolások már egyenesen a Bejövő mappába érkeznek.

18. Rendelés leadásakor az adataim biztonságosan vannak kezelve?

Megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kérjük vásárlóinktól, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Kijelentjük, hogy az Ön adatait bizalmasan kezeljük, azokat harmadik fél részére semmilyen körülmények között nem adjuk ki! Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.

19. Hogyan tudok értesülni az aktuális akciókról?

Amennyiben szeretne rendszeres tájékoztatást kapni legfrissebb ajánlatainkról, iratkozzon fel hírlevelünkre..LINK

Csak nyerhet vele - és bármikor le is iratkozhat.

20. További kérdéseim vannak, kihez fordulhatok?

Kapcsolatfelvétel legegyszerűbb módja a “Live Chat” alkalmazás igénybevétele, mely munkaidőben érhető el és közvetlenül kollégánk állnak a rendelkezésére - a jobb alsó sarokban.

21. Milyen egyéb módon kaphatok információt?

• Facebook oldalunkon keresztül, üzenetben (ide kell a link)
• Skypeon (ide kella  skype azonosító és link)
• Mobiltelefonon a (ide kell a szám)

22. Milyen egyéb csatornán adhatom le a rendelésemet?

Oldalunk reszponzív, tableten és telefonon keresztül is könnyen leadhatja rendelését a webáruházunkon keresztül

Like-olhat minket a Facebookon is, ahol további akciókról és újdonságokról értesülhet.

23. Árgarancia

Mit jelent az Árgarancia akciónk? Célunk a lehető legversenyképesebb árak mellett kiemelkedő minőséget biztosítani minden megkeresés esetén. Ha Ön igazolni tudja, hogy valamelyik versenytársunk kedvezőbb árat kínált ugyanazon termékekre ne habozzon: vegye fel velünk a kapcsolatot és mi garantáljuk a még kedvezőbb árakat!

24. Jelszó emlékeztető

Elfelejtette jelszavát? Semmi gond! Bejelntkezésnél kérjük klikkeljen a jelszóemlékeztető linkre és a következő oldalon kérjük adja meg a regisztrációja során használt e-mail címet és a rendszer automatikusan generál Önnek egy új jelszót, amellyel azonnal hozzáférhet fiókjához.

KÉP

 

HOGYAN...?  

1. Hogyan tudok rendelni a EUROKO.es webáruházban?

A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthatsz termékeket, melyek egy átmeneti tárolóba kerülnek (kosár), s ha regisztrálod magad adataid megadásával, akkor ezen cikkek azonnal megrendelhetők (így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválaszd azokat).

A termékkategóriák listáját a lap bal oldalán találod, ezeken belül szerepelnek az alkategóriák, illetve a termékek. 

- KÉP A KATEGÓRIÁKRÓL - 

Ezután a termék nevére vagy képére kattintva konfigurálhatod a terméket, láthatod az árát és egyéb információkat, kinagyíthatod a képét, valamint itt teheted a kosárba a terméket. Ha valamelyik terméket mégsem szeretnéd, akkor az a rendelés leadása előtt tudod kivenni a kosárból. Lapozhatsz is a kategóriában szereplő termékek között.

- KÉP A KATEGÓRIA OLDALRÓL -

A kiválasztott kategóriák szerint megjelent termékek egyikére kattintva,  a lap alján megjelenik az adott termék bővebb leírása.

Ahhoz, hogy megrendelhesse a megvásárolni kívánt terméket, a kosárba kell tennie. Az adott termék címe mellett látható "Kosárba»" gombra való kattintással a kiválasztott termék az Ön kosarába kerül. 

- KÉP A KOSÁRBA TÉTELRŐL -

Kosara tartalmát a Kosár rajzra kattintva, a fejléc alatti lenyíló ablakban tekintheti meg. 

- KÉP- 

A kosarában lévő terméket a "törlés" gombra kattintva bármikor kiveheti kosarából. 

- KÉP -

Ha bejelentkezett, a kiválasztott termékek mindaddig a kosarában maradnak, amíg megvásárolja vagy törli őket. A Kosár funkciót csak bejelentkezéssel vagy előzetes regisztrációval tudja használni.

Bármikor módosíthatja a kosarában lévő termékek mennyiségét. Ehhez írja át a termék ára melletti kisablakban a mennyiséget és kattintson az “Update” gombra. 

- KÉP -

A Kosár ablak alján tekintheti meg a mennyiség módosítása után a fizetendő végösszeget.

2. Mi a rendelés menete?

Bejelentkezés a webáruházba vagy új fiók létrehozása

Oldalunkon böngészhet és rendelhet - előzetes regisztráció nélkül is, de megrendelése követéséhez valamint a személyes menü pontok használatához be kell jelentkeznie, és bizonyos adatokat megadnia.

Amennyiben Ön regisztrált vásárló, akkor a regisztrált ügyfél opció kiválasztásával, a regisztrálás során megadott azonosító és jelszó segítségével, beléphet és a rögzített adatok szerint történik a megrendelés. Amennyiben Ön még nem regisztrált vásárló, úgy az "Regisztráció" opció kiválasztásával, az űrlap kitöltésével elvégezheti regisztrációját.

- KÉP AZ ŰRLAPRÓL -

A regisztráció gyors, könnyű, és számos előnye van:

• Követheti rendelései állapotát.
• Követheti csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
• Letöltheti és kinyomtathatja számláit.
• Értékelheti a megvásárolt termékeket.
• Rendszerünkön belül elérheti ügyfélszolgálatunkat.
• Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.

Számlázási és szállítási cím

Ennél a pontnál kell megadnunk a számlázási és szállítási adatokat. A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

- KÉP A SZÁLLÍTÁSRÓL ÉS SZÁMLÁZÁSRÓL -

Pontos és valósághű adatokra van szükségünk ahhoz, hogy a leadott rendelést problémamentesen fel tudjuk dolgozni. Ha a szállítási/számlázási adatok (név, cím, telefonszám stb.) hibásak, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat, ezért kiemelten fontos az adatok helyes és pontos regisztrációja. A helyes e‑mail cím is elengedhetetlen, mert e‑mailben küldjük a rendeléssel kapcsolatos értesítéseket/információkat.

Szállítási mód

Termékeinket kizárólag futárszolgálaton keresztül juttatjuk el a megrendelőinkhez. Személyes átvételre nincs lehetőség.

Szerződött futárszolgálati partnerünk:

Slovak Parcel Service S.R.O.
Authorised Service Contractor for UPS
Senecka cesta 1
900 28 Ivanka pri Dunaji
Slovakia
Tel.: + 421-2-16877
Fax: + 421-2-48-707-117
E-mail ecs@sps-sro.sk

Két különböző szolgáltatás keretében tudjuk a termékeket kiszállítani:

  • UPS Standard

  • UPS Express saver (garantált szállítási határidővel)

Fizetési módok

Megrendelőink választhatnak, hogy banki előreutalással, Paypallal (Paypal Express Checkout), vagy bankkártyával (Paypal Website Payments Standard) szeretnének fizetni. Utólagos átutalást nem áll módunkban elfogadni.  

- KÉP A FIZETÉSI OLDALRÓL -

Elfogadott bankártyák Visa, MasterCard, American Express.

Banki átutalás esetén, kérjük az alábbi banki adatokat használja:

Eventid, Kft.
IBAN: SK73 8330 0000 0025 0113 5631
SWIFT/BIC: FIOZSKBAXXX

Kérjük megjegyzés rovatban a rendelésszámot feltüntetni!

Rendelés feladása

Ellenőrizze, hogy adatait megfelelően adta-e meg, minden megrendelni kívánt termék szerepel-e az adatlapon. Ha bármilyen hibát észlel, még mindig visszaléphet megrendelése módosításához. Ha megrendelését rendben találja, az oldal alján található gombra kattintva véglegesítheti azt. Megrendeléséről rendszerünk automatikus visszaigazolást küld. Ezután az adatok módosítására már nincs lehetőség.

- KÉP -

Sikeres rendelés!

3. Mi történik a sikeres rendelést követően?

Kollégáink hamarosan (lehetőség szerint még aznap de legkésőbb a következő munkanap) felveszik Veled a kapcsolatot, hogy a megrendelés részleteit megbeszéljék, illetve ha kérdésed van a megrendelt termékkel kapcsolatban, akkor arra válaszoljanak.

A weboldalon vagy e-mailben leadott egyedi grafikával ellátott megrendelések esetében, munkatársaink minden esetben látványtervet küldenek.

A termékek csak abban az esetben kerülnek be a gyártási sorba, amennyiben írásos visszaigazolást kapunk a terv és a gyártási határidő elfogadásáról.

3. Mi történik a sikeres rendelést követően?

Kollégáink hamarosan (lehetőség szerint még aznap de legkésőbb a következő munkanap) felveszik Veled a kapcsolatot, hogy a megrendelés részleteit megbeszéljék, illetve ha kérdésed van a megrendelt termékkel kapcsolatban, akkor arra válaszoljanak.

A weboldalon vagy e-mailben leadott egyedi grafikával ellátott megrendelések esetében, munkatársaink minden esetben látványtervet küldenek.

A termékek csak abban az esetben kerülnek be a gyártási sorba, amennyiben írásos visszaigazolást kapunk a terv és a gyártási határidő elfogadásáról.

4. Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?

Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztatót küldünk e‑mailben.

  • Amikor megkaptuk a rendelést.
  • Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
  • Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
  • ... és minden egyéb, változást jelentő helyzetben

 

Kosaram

Az Ön kosara üres.