Turizmus
A turizmus minden ország életében kiemelkedően fontos feladat, mert nem csak gazdasági sikerágazatként tekintenek rá, hanem lehetőséget ad arra is, hogy őrizzük kulturális és természeti értékeinket. A turizmus központi szerepe miatt egyre inkább versenyképesek a desztinációk, egyre nagyobb figyelem jut a kistérségekre.
Megnövekedett turista forgalom
Ennek következményeként megújulnak a várak, kastélyok, kisvasutak, fürdők, fejlődnek az állatkertek, illetve új attrakciók, például libegők, bobpályák, kaland-, és élményparkok születnek, ahol együtt szórakozhat a család.
Megfelelő keretek között látogathatók a természetvédelmi területek, illetve arborétumok. Se szeri, se száma azoknak a szabadidőparkoknak, amelyek a pihenő időnk eltöltésére csábítanak.
Az új attrakciók megjelenésével, illetve a korábbiak felújításával az elmúlt években jelentősen megnövekedett a turistaforgalom, amiknek kedveznek a hosszú hétvégék, a hétvégi pihenő napok, az állami- és egyházi ünnepnapok.
A megnövekedett turista látogatói számot ma már a hagyományos jegykezelési, beléptetési módszerekkel, rendszerekkel kezelni nem lehet, hiszen amellett, hogy korszerűtlennek számítanak, az alkalmazásukkal nagyon megnövekedik a bejutás ideje egy-egy attrakcióba.
Ráadásul nem nyújtanak semmi plusz marketing szempontból érdekes információt az üzemeltetők részére, nem követhetők figyelemmel a látogatói szokások (például csúcsidőszakok, mit szeretnek a legjobban a látogatók, fogyasztás stb.)
Hagyományos jegyrendszer helyett karszalag
Ma már nem meglepő, ha a hagyományos jegyrendszer helyett várak, kastélyok, fürdők, hajókirándulások, élményparkok alkalmával az apeh számára is elfogadható Tyvek alapanyagú tőszelvényes karszalagot kapunk fizetéskor a pénztárnál.
A Libegőt vonalkódos Tyvek karszalaggal vehetjük igénybe, a személyzet egyen nyakba akasztót visel. Az Euroko Tyvek karszalagok kényelmesek és strapabíróak, nem zavarnak egyetlen turisztikai attrakció felkeresése során semmilyen mozgásban.
Amennyiben egy-egy turisztikai attrakció esetében többre vágyunk és szeretnénk összekapcsolni a beléptetést például gasztronómiával, akkor javasoljuk az RFID-NFC chippel okosított Tyvek karszalagjainkat, amelyek feltölthetőek pénzzel, és így akár virtuális pénztárcaként is működhetnek.
A virtuális pénztárca segítségével egy nagyobb élményparkban, vagy egy gasztronómiai ínyencségekkel kísért várjáték során a készpénzforgalom nullára redukálható.
Főszerepben a szilikon karkötő
A település- és régió marketing egyik fontos eleme az ingyenes szilikon karkötő. A szilikon karkötővel és az attrakciók nevével ellátott reklám kulcstartók megvásárolhatóak a Souvenir (Ajándék) boltokban.
A turisztikai kiállításokon rendszeresen promótálják a szilikon karkötő segítségével az önkormányzatok a településeiket, illetve népszerűsítik a fenntartók a turisztikai attrakciójukat. A gumi karkötő viselése rendkívül kényelmes, könnyen levehető és tisztán tartható.
Az Euroko szilikon karkötők 14 színben állnak rendelkezésre, melyek könnyen feliratozhatóak, logózhatóak. A szilikon karkötőt szeretik és megőrzik a tulajdonosai, így hosszú hatású, kiváló reklámeszköz.
Az Euroko Kft. 10 éve gyárt és forgalmaz karszalagokat, nyakpántokat, kulcstartókat és egyéb promóciós termékeket, valamint ezek kiegészítőit. Az értékesítői kollégák a grafikusokkal együttműködve verhetetlen áron, gyors határidővel váltják valóra a megrendelők kívánságait, akár a legkülönlegesebbeket is.
Keressen bennünket! Rendeljen most!