Categories

Csere és/vagy visszatérítés feltételek

 

1. Csere és/vagy visszatérítés feltételek

Ha a rendelés kiszállítását követően nem elégedett a termékekkel, az Euroko lehetővé teszi a rendelés visszaküldését az alábbiak szerint. 

Az Euroko nem fogad el használt vagy sérült termékekre vonatkozó kicserélésére vagy visszatérítésére vonatkozó igényeket (ide nem értve a hibás termékeket). Higiéniai okokból a szájmaszkok visszaküldésére nincs lehetőség. Az egyedileg gyártott termékekre a 14 napos elállási jog nem vonatkoztatható, mert azok egyedileg az ügyfél kérése szerint történtek legyártásra. Nem egyedileg gyártott termékek esetén nem cserélhető ki egy modell egy másik modellre. Nem egyedileg gyártott termékek visszaküldésénél minden esetben gondosan be kell csomagolni és csatolni kell a megfelelően kitöltött kézbesítési utasítást vagy egy visszaküldési formanyomtatványt.

2. Csere és/vagy visszaküldés postán keresztül

A termék kicserélését vagy a termékek visszaküldését elvégezheti postán keresztül a következő címre küldve:

Euroko, spol. s r.o.
Hlavná 116.
07901 Veľké Kapušany
Slovakia

Visszaküldés esetén az Euroko azt tanácsolja, hogy interneten követhető szállítási módot válasszon. A visszaküldött terméket vagy a kicserélés szándékával visszaküldött termék postai költségét a vásárló viseli és semmilyen körülmények között sem viseli azokat az Euroko.

3. Elállási jog

A vásárló jogosul elállni a jelen szerződéstől, indoklás nélkül, 14 naptári napon belül.

Az elállási határidő a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül jár le. A vásárló elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Az elállási jog nem vonatkozik az egyedileg gyártott termékekre. Ha szeretné élni a szerződéstől való elállási joggal, ezt a szándékát egy egyértelmű nyilatkozattal (e-mailen keresztül) szükséges tudatnia velünk.

E-mail cím: info@euroko24.hu

Amennyiben élni szeretne az elállási jogával, kérjük lépjen velünk kapcsolatba a határidő lejárta előtt.

Az elállási jog következményei

Ez elállási jog gyakorlása esetén, a vásárlás során teljesített valamennyi kifizetését visszatérítjük, beleértve a szállítási költséget (kivéve ha más szállítási módot választott és nem a legkevésbé költségeset amit oldalunkon kínálunk) indokolatlan késedelem nélkül és minden esetben legkésőbb 14 naptári napon belül, attól a naptól számítva amikor értesít minket, hogy szeretné gyakorolni az elállási jogát a szerződéstől. Az összeg visszatérítése ugyanazzal a fizetési móddal történik, mint amit használt a megvásárlásnál. Semmilyen körülmények között nem merül fel költség a vásárló részére az elállási jog gyakorlása folytán.

Visszatarthatjuk a visszatérítést, amíg nem érkezik meg a visszaküldött termék. A termékeket, indokolatlan késedelem nélkül kell visszaküldeni és minden esetben legkésőbb 14 naptári napon belül, attól a naptól kezdve, amikor közli velünk, hogy el szeretne állni a szerződéstől. A határidőt csak akkor tartja be, ha visszaküldi a termékeket az említett határidő lejárta előtt. A termékek visszaküldése során az ügyfél által igénybe vett postai szolgáltatás költségét az ügyfélnek kell viselnie. Az Euroko követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

4. Visszatérítés

A visszaküldött termékek az Eurokohoz történő megérkezését követően ellenőrzik azok megfelelő állapotát és visszatérítésre vonatkozó igény esetén (elállási jog gyakorlása esetén) visszatérítik a termék összegét ugyanazzal a fizetési móddal, amit a vásárlás során alkalmaztak. A visszatérítési határidő 3 és 12 munkanapig terjed, attól a naptól kezdődően, amikor a visszaküldött csomag megérkezik az Euroko raktárába.

A visszaküldött termékek ellenőrzése után, az ügyfél erről tájékoztatást kap e-mailben. Amennyiben gyakorolja a megrendelésétől való elállási jogát, a vásárló által a termékekért fizetett összeg visszatérítendő legkésőbb az elállástól számított 14 naptári napon belül.

A visszatérített termékek összegének a visszafizetése mindig ugyanazzal a fizetési móddal történik, mint amelyiket a vásárlásnál használt. Abban az esetben, ha az Euroko tévedésből küldött a megrendelt terméktől eltérő terméket, vagy a megrendelt termékeknek a minősége nem megfelelő, a hiba vagy a rossz minőség az Euroko általi leellenőrzését követően, az Euroko visszafizeti a termék összegét és a szállítási költségeket, amennyiben az ügyfél csatolja a csomag visszaküldésének költségére vonatkozó nyugtát.

A postai költségek visszatérítése a visszaküldött termékek összegének visszatérítését követően történik. Ha az ügyfél a megrendelést utánvétellel fizette, kapcsolatba kell lépnie az Eurokoval, hogy megadja a számlaszámot, ahová szeretné, hogy visszafizessük a visszaküldött termékek összegét. A számlaszámnak ugyan ahhoz az országhoz kell tartoznia, mint ahová kiszállítottuk a csomagot.

Utoljára ellenőrizve: 2020.06.04

Kosaram

Az Ön kosara üres.